לוגו אוניברסיטת חיפה

Select your language

    לוגו אוניברסיטת חיפה

    אהרון ווקר

    מסגרת תיאורטית וטכנולוגיה להרחבת גבולות המוזיאון בעולם הפיזי

    בהנחיית:  פרופ. צבי קופליק, פרופ. אוליביארו סטוק, פרופ. ניקולאי סבי

    חיבור לשם קבלת התואר "דוקטור לפילוסופיה"

     

    אוניברסיטת חיפה

    הפקולטה למדעי החברה

    החוג למערכות מידע

     

    אוניברסיטת טרנטו

    בית הספר הבין-לאומי לטכנולוגיות מידע ותקשורת

    החוג להנדסת מידע ומדעי מחשב

     

     אוקטובר 2018

    השימוש במערכות מצגות חכמות במוזיאון מבוסס היטב. תזה זו עוסקת בחיבור חוויית המוזיאון לחוויות תרבותיות חדשות בעולם החיצוני, תוך הקפדה על הפרט בהכרה בהזדמנויות ובהצגת מצגות מותאמות. השאיפה היא לעזור לשמור על המשתמש מחובר לחוויה התרבותית ולעזור לו לפתח ידע נוסף והנאה אינטלקטואלית לאחר הביקור במוזיאון. המטרה הספציפית של מחקר זה היא לבחון את הפוטנציאל הטכנולוגי 1) להגדיר "הזדמנויות הקשר", 2) לזהות הזדמנויות הקשר אלה, 3) לבחור חומר רלוונטי, 4) כדי לספק אותו, בהתחשב בהקשר הנכון, ב הדרך המתאימה ביותר למשתמש הספציפי. אנו בוחנים את תחום החוויה והטכנולוגיה של המורשת התרבותית המותאמת אישית, ואת תחומי המחקר הקשורים, הנחוצים כדי לשמש בסיס מבוסס לרעיונות שפותחו במסגרת. אנו בוחנים את העדפות המשתמש על ידי סקירת נתונים משני סקרים, ערכנו, על מנת לפתח נתונים נוספים (מאלה ברקע) של תשומות (נקודות) עבור מודל המסגרת התיאורטית. לאחר מכן אנו מתארים את המסגרות התיאורטיות שלנו, הן למצוא את המקום הבא ללכת, ואת החיבור בחזרה חוויות קודמות. אנו מתארים את ארכיטקטורת המערכת ונותנים שלוש דוגמאות קונקרטיות של מקרי שימוש. אנו מדווחים על הערכה ראשונית של המערכת (ועל המסגרת התיאורטית הבסיסית) על ידי מחקר המבקר, ולאחר מכן דיון על ההשלכות האפשריות.

    צור קשר

    טלפון:
    לימודי תואר ראשון: 04-8288509
    לימודי תארים מתקדמים: 04-8288639
    פקס: 04-8288522
    דוא"ל:
    מירב כהן: mcohen1@univ.haifa.ac.il
    שלי קרדשטיין: skradsh1@univ.haifa.ac.il
    סיגל בן סימון: sbensimon@univ.haifa.ac.il

    לשיחה עם יועץ לימודים: 1-800-300-032

    כתובתנו

    החוג למערכות מידע
    בניין עמיר, קומה 3, חדר: 310, 311, 313
    קמפוס העיר, אוניברסיטת חיפה
    רח' הנמל 65, חיפה 3303221

    (אנא דווחו לנו על תכנים בעייתיים באתר)

    contact us