ההרשמה לתואר ראשון לסמסטר ב' תשפ"ה תיפתח בתאריך 24.11.2024
יועצים אקדמיים:
פרופ' פנינה סופר (יו"ר), ד"ר אסנת (אוסי) מוקרין, פרופ' עינת מינקוב.
כאשר הנכם מכינים לעצמכם את המערכת אנא התייחסו לנקודות הבאות:
* קורסי החובה של תכנית הלימודים והמסלול בו הנכם רשומים.
* דרישות הקדם של הקורסים.
בטרם הכנתם את מערכת השעורים נא קראו בעיון רב את תקנון שכר הלימוד המופיע באגרת לתלמיד או בשנתון.
"דרך הרוח" או "תכנית חדשנות ויזמות" - על כל תלמידי התואר הראשון ללמוד קורסים במסגרת לימודי ״דרך הרוח״ בפקולטה למדעי הרוח ( 4 נ״ז) או במסגרת לימודי “חדשנות ויזמות“ ( 4-6 נ״ז) באחת משנות הלימוד לתואר כתנאי לקבלת תואר “בוגר“. פרטים על הקורסים נמצאים באתר האוניברסיטה
לאחר הקלדת המערכת או ביצוע שינויים יש לבדוק מערכת שעות במידע ושירותים לסטודנט בפורטל האישי שלכם, גם אם השינויים בוצעו על ידי מזכירות החוג.
האחריות להרכבת מערכת השיעורים, מעקב אחריה והתאמתה לתקנון תכנית הלימודים של החוג מוטלת אך ורק על הסטודנט. האחריות כוללת עמידה בקורסי הקדם!
שימו לב כי הרישום מתבצע על בסיס מכסות ומקום פנוי. עליכם להיות ערוכים לאפשרות שקבוצת השיעור או התרגול שבחרתם תהיה מלאה.
במידה והסטודנט נכשל בקורס קדם בסמסטר א', עליו להירשם שוב לקורס בו נכשל בסמסטר העוקב בו ניתן הקורס. הרישום מתבצע בשבוע השינויים בתחילת כל סמסטר.
הרשמה ושינויים במערכת הלימודים יתבצעו דרך המערכת הממוחשבת-פורטל.
לא יתקבלו פניות בנדון בטלפון או בהגעה פיזית למזכירות.
סטודנטים המבקשים סיוע בתמיכה טכנית טלפונית לבעיות הקשורות לכניסה לפורטל הרישום באוניברסיטה, התמיכה תינתן בטלפון: 8240856 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00.
בכל בעיה אחרת שאינה קשורה לכניסה למערכת הרישום ניתן לפנות למזכירות החוג.
לפניכם מספר המלצות אשר ימנעו בעיות עתידיות ברישום:
- יש לשלם את התשלום הראשון עד 10 ימים לפני תחילת הרישום.
- מומלץ לנסות ולהיכנס למערכת הרישום עם הסיסמה הראשונית לפני מועד הרישום כדי לבדוק שלא קיימת בעיה בכניסה למערכת.
- החל מהשבוע האחרון של אוגוסט יש להיכנס למערכת הרישום ולבדוק את זמני הרישום האישיים שלכם ולראות אם הנכם נמצאים בשלב הנכון.
הסבר על תהליך הרישום:
תחת לשונית רישום בפורטל ← הוראות רישום ← מדריך הוראות הרישום, לעיונכם סרטון הדרכה לרישום בפורטל. לחצו כאן לסרטון. לחצו כאן למדריך הרישום.
שימו לב !
אם ברצונכם לשנות את תכנית הלימודים שאליה התקבלתם עליכם לעשות זאת לפחות שבועיים לפני הקלדת מערכת הלימודים, דרך מזכירות ההרשמה באגף מנהל התלמידים.
ההרשמה למערכת השיעורים מתקיימת במהלך חודש ספטמבר ועבור שני הסמסטרים, תוך אפשרות לבצע שינויים (ביטולים או תוספות) בתחילת סמסטר א' ובתחילת סמסטר ב' (יש להתעדכן בתאריכים שיפורסמו).
סמוך לסיום הסמסטר יפורסם לוח מועדי בחינות בלוח ההודעות החוגי.
הציונים יוזנו לפורטל האישי של הסטודנטים על ידי מרצי הקורסים.
נוהל עיון במחברות או סריקת מחברות ונוהל הגשת ערעורים יפורסם בהתאם להחלטת המרצה.
המזכירות לא תמסור, בשום מקרה, ציונים בטלפון.
הסטודנטים הזכאים להארכת זמן בבחינה (עקב מגבלה רפואית) יפנו לדיקנאט הסטודנטים בבית הסטודנט. החוג יקבל רק את ההמלצות של דיקנאט הסטודנטים, על פי החלטת ועדת המומחים בנושא הארכת זמן בבחינות.
הארכת זמן בבחינות בחוג (לא תקף לבחנים במהלך הסמסטר) תינתן לסטודנטים אשר שפת אימם אינה עברית (פרט לעולים חדשים), שלא למדו בשפה זו כשפה ראשית בבי”ס תיכון או במוסד אקדמי מוכר. משך הבחינה יוארך ברבע שעה לכל שעת בחינה ובלא יותר מחצי שעה לכל זמן הבחינה אך ורק לסטודנטים בשנת לימודיהם הראשונה באוניברסיטה, בקורסי חובה, בדרג אחד .
לוח ההודעות באינטרנט הינו הקשר העיקרי ביניכם לבין מזכירות החוג.
אנא הקפידו לעקוב אחר ההודעות המתפרסמות באתר החוג.
עליכם לדאוג להיכנס ולהירשם ללוח ההודעות האינטרנטי של החוג לקבלת הודעות למייל.
החוג למערכות מידע והאוניברסיטה מעודדים את הבינלאומיות ומעודדים סטודנטיות/ים לקחת חלק בתוכניות לחילופי סטודנטים/יות וללמוד באוניברסיטה בחו"ל למשך סמסטר או בקורס קיץ.
התוכניות האפשריות הן אלו:
1. תוכניות החלפה בינלאומיות, הכוללות את תוכניות ארסמוס לכל התארים ותוכנית חילופי סטודנטיות/ים לתואר ראשון מפורטות באתר האוניברסיטה. מומלץ להתייעץ עם אחראיות התוכנית כפי שמופיע באתר:
https://mous.haifa.ac.il/index.php/exchange
שימו לב, נהלי האוניברסיטה קובעים כי כדי להשתתף בתוכנית על המועמד/ת להיות סטודנט/ית מן המניין (שנה ב' ומעלה), עם ממוצע ציונים של מינימום 80.
תכנית הקורסים הנותרת חייבת לכלול מינימום של 12 נ"ז באוניברסיטת חיפה לאחר החילופים, ולא ניתן להאריך את התואר.
2. קורסי קיץ:
קיים אתר המפרט קורסי קיץ הניתנים באירופה. בהתאם לקורס המבוקש, ראש/ת התוכנית בחוג ישקול אם להכיר בו לקרדיט אקדמי:
https://www.summerschoolsineurope.eu/startingsoon
3. תוכנית IS-LINK:
נהלי הגשת המועמדות:
1. לאחר בירור האופציות הרצויות על המועמד/ת למלא את טופס מקדים לפני הגשת בקשה לחילופי סטודנטיות/ים בקישור הזה: https://forms.gle/bhRjcCXMDjw2jJh49 .
2. על סטודנטיות/ים במסלול דו חוגי לשלוח למזכירות אישור חתום ממזכירות החוג השני על מצב אקדמי תקין ויתרת נקודות לתואר אחרי הנסיעה.
3. עם הטופס המאושר על ידי המזכירות (נדרש אישור וחתימה) ניתן לפנות להמשך בירור לאחראי/ת האקדמי/ת על חילופי סטודנטים בחוג.